It´s to hard to think of love

Jag orkar inte mer, smärtan ock saknaden är för stor. :'( Jag vill bara bort, längre tid än bara helg, det kommer ta mycket längre tid än så för att jag ens ska kunna börja må något sånär bra igen...
 
För er som inte vet, så jag kan berätta det jag inte sa i förra inlägget, och jag ska försöka att inte gråta medan jag skriver det, men jag lovar inget.
 
Förra veckan, närmare bestämt torsdagen 8 november 2012, 5 dagar efter våran årsdag, gjorde jag slut. Efter att ha varit ihop i ett år,var detta bland det jobbigaste jag nånsin har gjort.
Jag ler, jag skrattar, men jag mår inte bra, särskilt på kvällen, då är det som värst, det är då tårarna kommer.
 
Därför befinner jag mig just nu hos bästaste Sofie,bland hästar, hundar och katter :) för att skingra tankarna och komma bort ett litet tag, men just nu tvivlar jag på att det att det kommer funka.. Tankarna verkar ALDRIG försvinna, vad jag än gör :'(
men jag kämpar på, och hoppas på att jag kommer klara det här, med hjälp av familj och vänner <3
 
Nu ska jag mysa mer katterna innan det blir ut till stallet igen :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Miriam

Hej Rebecca!

Usch, det låter som att du har en tuff tid nu. Hoppas du kommer att ta dig igenom detta så snart som möjligt! Låter även som att du tagit ett beslut du egentilgen inte ville, att göra slut? Eller har jag bara missuppfattat det hela kanske. :) Jag hoppas iaf att du mår bra igen så småningom! :)

Bamsekram! Miriam :)

2012-11-19 @ 21:23:16
Postat av: Bobbo

Hej! :)
jo, det kan man säga att ja har, men det kommer bli bättre, till slut, om ett tag..
Nej, du har inte missuppfattat det, jag kände till slut att ja mer eller mindre inte hade nåt val, tyvärr :(

Tack :)

2012-11-23 @ 23:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0