Here I go again :P

Hej, hej! Nu var det ett jäkla bra tag sen jag bloggade såg jag, så nu tänkte jag att jag ska försöka bättra mig (igen). Vi får väl se hur det går... Ni som följt mig vet hur det brukar gå XD Ja, har ju vanligt inte direkt så mycket att blogga om, men gillar att göra det ^^ så tänkte nu att man kanske ska börja blogga om sina drömmar och vad man vill göra med sitt liv nu när det faktiskt finns ett utan bara massa skola hela tiden. VAD TYCKER NI? :) 
Ja, har ju som sagt tagit studenten innan sommaren, har sedan dess haft sommarjobb som jag nu saknar VÄLDIGT mycket, men får se det från den ljusa sidan att man har fler dagar man kan sova länge på ;)
Aja, nu ska ja sa om jag kan få i mig lite lunch :)
Ha de bra så kommer de mer nån gång ^^
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Cilla

WOW GRATTIS! Redan uppdatering? ;) som jag har väntat. Keep up the good work sister!

Svar: HAHA! XD ja, ja tänkte att ja ska försöka, igen.. ;P
theeblackgirl.blogg.se

2012-09-12 @ 13:25:31
Postat av: Bobbo

Haha :-P jo, ja ska försöka :-)

2012-10-02 @ 14:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0