Intressant första dag..

Hej på er! :) 
Idag började jag som sagt min praktik på Arvika Sjukhus, och jag måste säga att jag,(trots att jag inte ens gick en heldag) att jag tror att jag kommer trivas fruktansvärt bra! Väldigt trevliga människor, som kommer bli underbara att jobba med :)  
Eftersom det var första dagen idag så började jag halv tio och slutade vid tre, men i morgon ska jag gå heldag, med start kvart i sju i morgon bitti, så vi se hur pigg jag kommer vara i morgon eftermiddag. Särskillt eftersom jag har varit trött nu i kväll, och då hade jag som sagt ändå sovmorgon idag, haha.
 
Efter jag slutat tog jag och Mormor en liten tur på stan, då jag verkligen behövde nya inneskor att ha på sjukhuset, vet inte riktigt hur jag klarade dagen idag med dom skorna jag hade. 
 
Nej, nu ska jag sova, klockan ringer 05:40 i morgon.. 
 
Ha de! 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va kul att du har fått praktik! :) Jag börjar praktiken i skolan på torsdag nu, då ska jag vara på dagverksamheten här hemma =)

2013-02-04 @ 21:50:48
Postat av: Sara

dä va jag som kommentera btw ^^

2013-02-04 @ 21:51:30
Postat av: Bobbo

Ja, det är jätte kul å jag trivs jätte bra :) vad kul! Hoppas att du kommer trivas lika bra! :)

2013-02-07 @ 18:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0